Speelschema
Sfeerfoto's
E:
info@badmintonclubbest.nl
Vrienden van Badmintonclub Best:
Vrienden van Badmintonclub Best!

Bent u ook een vriend van Badmintonclub Best? Neem dan contact met ons op.

.: Badmintonclub Best locatie :.

Bij Badmintonclub Best spelen en trainen we iedere vrijdagmiddag van 14.30u tot 16.30u in Sporthal Naestenbest in Best. Wil jij net als wij in een ongedwongen vriendelijke en gezellige sfeer aan je conditie werken dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Sporthal Naestenbest is een geheel gemoderniseerde sportfaciliteit waar Badmintonclub Best voldoende badmintonbanen ter beschikking heeft. De Sporthal heeft ruime kleedkamers met goed werkende douches en een gezellige koffiehoek voor een lekker kopje koffie na alle inspanningen.

Gelukkig komt het zelden tot nooit voor maar Sporthal Naestenbest heeft naast prima faciliteiten continue een beheerder present met actuele EHBO kennis en dito materieel mochten sportblessures of ongelukjes het sportplezier tijdelijk komen bederven.

Doe mee!
Kom gezellig op vrijdagmiddag naar
Sporthal Naestenbest en werk aan je conditie!

Adres:
Sporthal Naestenbest