Contributie
E:
info@badmintonclubbest.nl
T: 06 380 115 45
Vrienden van Badmintonclub Best:
Vrienden van Badmintonclub Best!

Bent u ook een vriend van Badmintonclub Best? Neem dan contact met ons op.

.: Badmintonclub Best contributie :.

Lidmaatschap van Badmintonclub Best is goedkoop! Voor slechts Euro 85,- per seizoen ben je lid en kun je samen met ons iedere vrijdagmiddag in Sporthal Naestenbest zowel enkel als dubbel spelen.

Bij Badmintonclub Best betaal je geen inschrijfgeld. Doordat we de kasvoorraad zo laag mogelijk houden wordt de jaarlijkse contributie bijna uitsluitend besteed aan zaalhuur in Sporthal Naestenbest. Zo houden we het simpel en vooral goedkoop!

Badmintonclub Best:
badminton voor slechts Euro 85,- per seizoen!

Voor slechts Euro 85,- werk je op een gezellige en gezonde manier aan je conditie. Als dat niet genoeg reden is om samen met ons te komen badmintonnen hebben we hieronder nog 10 reden om lid te worden van Badmintonclub Best.

Tien redenen om te spelen bij Badmintonclub Best:
1. U werkt aan uw conditie & gezondheid!
2. De gezelligheid!
3. U kunt zowel single als dubbel spelen!
4. U beoefent een zaalsport tegen minimale vergoeding!
5. We hanteren geen afhangsysteem!
6. We spelen 's middags!
7. U bent niets verplicht!
8. U speelt tegen- en met verschillende partners!
9. Alle recreantenniveau's zijn welkom!
10. Extra service, aanbiedingen en productadvies door Badmintonplanet.nl!

Een kennismakingsmiddag kost je niets. Kom daarom geheel vrijblijvend een vrijdagmiddag met ons meespelen!

Heb je nog geen eigen badmintonracket dan stellen wij deze tijdens je kennismaking gratis ter beschikking. Kijk wel even naar je sportschoenen. Zwarte zolen geven strepen op de vloer en zijn dus niet welkom in de Sporthal.

Voor vragen kun je contact met ons opnemen per email of telefoon.